torsdag 21 november 2013

MORGUL-LÅTSASVERKLIGHETER EP

Jag gör musik. Kanske inte musik som alla skulle tycka om, eller som jag ens brukar gilla i efterhand, men ibland så får jag respons på den i form av fanmails (sällan) och det är väl det som håller igång mig och hindrar mig från att gå in i väggen eller något annat dylikt. Tyvärr så använder jag ganska kassa musikprogram för tillfället,men det är för att jag inte har råd med musikprogram och viss utrustning just nu. 


MORGUL-LÅTSASVERKLIGHETER
Jag gör min musik under namnet MORGUL (fråga mig inte varför)och riktar främst in mig på elektronisk musik. Lyssnar väldigt mycket på chillwave, witch-house, ambient och post-dubstep. Något som ibland hörs i musiken och ibland inte. Ibland så gör jag något bra och ibland så lyckas jag göra något värdelöst. Däremot så släppte jag min EP, Låtsasverkligheter, för några veckor sedan på bandcamp. En EP som jag är någorlunda nöjd med och som du som möjligen läser det här vill att du ska höra. Det är gratis lyssning såklart och om du vill och råkar tycka om det du lyssnar på, så får du gärna köpa albumet för 46 svenska riksdaler på min sida och bidra till min framtida karriär som deprimerad supersvår musiker med en fanskara på 13 pers. 


Här kan du lyssna gratis: soundcloud.com/morguls-music

Här kan du köpa EP:n :https://morgul.bandcamp.com/album/l-tsasverkligheter

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar